LOGOWANIE
Aby sprawdzić stan swojego zamówienia, podaj numer telefonu lub email, na który dokonano rezerwacji oraz kod pin.
Po dokonaniu pełnej rezerwacji biletu poprzez wybranie metody płatności, pozostaje 48h na zaksięgowanie przelewu na rachunku BiletProsze.pl. Warto pamiętać, że większość banków ma 12h na księgowanie wpłat. Najlepiej więc, aby transakcja została dokonana od razu po zakupie.
W pierwszej kolejności należy sprawdzić skrzynkę SPAM. Jeśli email z biletem trafił właśnie tam, proponujemy przenieść go do skrzynki odbiorczej. Większość kont pocztowych kasuje SPAM po 7 dniach od otrzymania wiadomości. Jeśli okaże się, że biletu tam nie ma, należy zalogować się za pomocą swojego klucza na naszej stronie internetowej i z panelu zarządzania biletami pobrać plik pdf.
Jeśli zwrot jest dokonywany w związku ze zmianą parametrów wydarzenia (np. zmiana miejsca, terminu lub artysty), prosimy o kontakt emailowy na adres Kontakt@BiletProsze.pl w celu ustalenia dalszego postępowania dotyczącego zwrotu.
W wypadku jeśli taka sytuacja wystąpiła po dokonaniu płatności po upłynięciu pewnego czasu od złożenia zamówienia, oznacza to, że zaksięgowanie środków nastąpiło po 24h od złożenia zamówienia (należy przy tym pamiętać, że wiele banków nie przetwarza płatności w czasie rzeczywistym). W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta na adres email: Kontakt@BiletProsze.pl. Jeśli bilety są nadal dostępne w sprzedaży, będzie istniała możliwość otrzymania nowego biletu. W innych przypadkach zostanie dokonany zwrot wpłaconej kwoty.
Dane do przelewu dostępne są w panelu zarządzania biletami. Jeśli dane są niewidoczne, oznacza to, że minął czas na dokonanie przelewu za bilet. Prosimy o dokonanie nowego zakupu.
Jeśli regulamin wydarzenia nie zabrania odsprzedaży biletów, to istnieje taka możliwość. Prosimy o sprawdzenie regulaminu organizatora.
Bilet wysyłany jest do użytkownika emailem oraz zapisywany w panelu zarządzania biletami. Dostępny będzie w obu źródłach w ciągu 10 min. od zaksięgowania wpłaty. W przypadku nieotrzymania biletu, prosimy o kontakt na adres email: Kontakt@BiletProsze.pl
W wypadku odwołania wydarzenia, każdemu klientowi przysługuje zwrot całej kwoty jaką uiścił za bilet. W celu zwrotu prosimy o kontakt na adres email: kontakt@Biletprosze.pl
Na biletach figurują dane osobowe użytkownika, który dokonał zakupu. Jeśli regulamin organizatora nie określa sposobu weryfikacji użytkowników przy wejściu, bilety nie są imienne.
W przypadku zaginięcia biletu istnieje możliwość pobrania go za pośrednictwem panelu zarządzania biletem. Dodatkowo każdy bilet jest wysyłany na podaną przez użytkownika skrzynkę mailową w formie załącznika pdf.
Bilet można wydrukować dowolną ilość razy, jednak upoważnia on tylko do jednego wejścia. Pamiętajmy także o ekologii :)
Dla każdego zamówienia, w którym użytkownik wybiera metodę płatności (potwierdzenie chęci zakupu), zostaje wygenerowany panel zarządzania zamówieniami. Aby się do niego dostać, wystarczy kliknąć ikonkę “Twoje zamówienie” w prawym górnym rogu ekranu. Następnie należy wprowadzić adres e-mail bądź numer telefonu oraz indywidualmy kod PIN otrzymany SMS-em. Po zalogowaniu się, widoczny jest panel przypisany do wybranego zakupu.
Jeśli nie została dokonana jeszcze płatność za bilety, prosimy o ponowne rozpoczęcie procesu zamówienia. W wypadku, w którym płatność została dokonana, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
Jeśli nie została dokonana jeszcze płatność za bilety prosimy o ponowne rozpoczęcie procesu zamówienia. W wypadku, w którym płatność została dokonana, należy skontaktować się z Dział Obsługi Klienta.
Status zamówienia można sprawdzić w dowolnej chwili w panelu zarządzania biletami, dostępnym po kliknięciu przycisku “Twoje zamówienie” widocznego w prawym górnym rogu strony internetowej. Dane dostępowe do panelu składają się z adresu e-mail na który dokonano rezerwacji oraz PIN’u wysłanego w pierwszym mailu.
Jeśli płatność nie została dokonana, zamówienie automatycznie zostaje odrzucone po upływie wyznaczonego czasu.
W celu otrzymania faktury, prosimy o wyrażenie takiej potrzeby podczas składania zamówienia oraz o podanie danych firmowych. Jeśli nie zaznaczyli Państwo takiej opcji, a potrzebna będzie faktura, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Faktury wysyłane są niezwłocznie po zaksięgowaniu środków na koncie.
W takim wypadku należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta
W takim wypadku należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia problemu. Same faktury generowane są na podstawie danych wprowadzonych podczas dokonywania zamówienia.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz na Kontakt@BiletProsze.pl
Aby sprawdzić stan swojego zamówienia, podaj numer telefonu lub email, na który dokonano rezerwacji oraz kod pin.