Najczęstsze pytania

Płatność

  • W jakim czasie muszę dokonać płatności za bilet? »

    Po dokonaniu pełnej rezerwacji biletu poprzez wybranie metody płatności, pozostaje 48h na zaksięgowanie przelewu na rachunku BiletProsze.pl. Warto pamiętać, że większość banków ma 12h na księgowanie wpłat. Najlepiej więc, aby transakcja została dokonana od razu po zakupie.

  • Zakupiłem oraz opłaciłem bilet lecz nie otrzymałem go na maila »

    W pierwszej kolejności należy sprawdzić skrzynkę SPAM. Jeśli email z biletem trafił właśnie tam, proponujemy przenieść go do skrzynki odbiorczej. Większość kont pocztowych kasuje SPAM po 7 dniach od otrzymania wiadomości. Jeśli okaże się, że biletu tam nie ma, należy zalogować się za pomocą swojego klucza na naszej stronie internetowej i z panelu zarządzania biletami pobrać plik pdf.

  • Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego biletu »

    Jeśli zwrot jest dokonywany w związku ze zmianą parametrów wydarzenia (np. zmiana miejsca, terminu lub artysty), prosimy o kontakt emailowy na adres Kontakt@BiletProsze.pl w celu ustalenia dalszego postępowania dotyczącego zwrotu.

  • Dokonałem płatności natomiast mój bilet został w tym czasie anulowany »

    W wypadku jeśli taka sytuacja wystąpiła po dokonaniu płatności po upłynięciu pewnego czasu od złożenia zamówienia, oznacza to, że zaksięgowanie środków nastąpiło po 24h od złożenia zamówienia (należy przy tym pamiętać, że wiele banków nie przetwarza płatności w czasie rzeczywistym). W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta na adres email: Kontakt@BiletProsze.pl. Jeśli bilety są nadal dostępne w sprzedaży, będzie istniała możliwość otrzymania nowego biletu. W innych przypadkach zostanie dokonany zwrot wpłaconej kwoty.

  • Gdzie mogę znaleźć dane do płatności? »

    Dane do przelewu dostępne są w panelu zarządzania biletami. Jeśli dane są niewidoczne, oznacza to, że minął czas na dokonanie przelewu za bilet. Prosimy o dokonanie nowego zakupu.

  • Czy mogę odsprzedać/przekazać bilet? »

    Jeśli regulamin wydarzenia nie zabrania odsprzedaży biletów, to istnieje taka możliwość. Prosimy o sprawdzenie regulaminu organizatora.

  • Po jakim czasie powinienem otrzymać bilet? »

    Bilet wysyłany jest do użytkownika emailem oraz zapisywany w panelu zarządzania biletami. Dostępny będzie w obu źródłach w ciągu 10 min. od zaksięgowania wpłaty. W przypadku nieotrzymania biletu, prosimy o kontakt na adres email: Kontakt@BiletProsze.pl

  • Co jeśli wydarzenie zostanie odwołane? »

    W wypadku odwołania wydarzenia, każdemu klientowi przysługuje zwrot całej kwoty jaką uiścił za bilet. W celu zwrotu prosimy o kontakt na adres email: kontakt@Biletprosze.pl

  • Czy bilety są biletami imiennymi? »

    Na biletach figurują dane osobowe użytkownika, który dokonał zakupu. Jeśli regulamin organizatora nie określa sposobu weryfikacji użytkowników przy wejściu, bilety nie są imienne.

  • Co jeśli zgubię bilet »

    W przypadku zaginięcia biletu istnieje możliwość pobrania go za pośrednictwem panelu zarządzania biletem. Dodatkowo każdy bilet jest wysyłany na podaną przez użytkownika skrzynkę mailową w formie załącznika pdf.

  • Czy mogę wydrukować bilet więcej razy »

    Bilet można wydrukować dowolną ilość razy, jednak upoważnia on tylko do jednego wejścia. Pamiętajmy także o ekologii :)

Zamówienie

  • Panel zarządzania zamówieniami »

    Dla każdego zamówienia, w którym użytkownik wybiera metodę płatności (potwierdzenie chęci zakupu), zostaje wygenerowany panel zarządzania zamówieniami. Aby się do niego dostać, wystarczy kliknąć ikonkę “Twoje zamówienie” w prawym górnym rogu ekranu. Następnie należy wprowadzić adres e-mail bądź numer telefonu oraz indywidualmy kod PIN otrzymany SMS-em. Po zalogowaniu się, widoczny jest panel przypisany do wybranego zakupu.

  • Pomyliłem adres mailowy podczas składania zamówienia »

    Jeśli nie została dokonana jeszcze płatność za bilety, prosimy o ponowne rozpoczęcie procesu zamówienia. W wypadku, w którym płatność została dokonana, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

  • Pomyliłem numer telefonu podczas składania zamówienia »

    Jeśli nie została dokonana jeszcze płatność za bilety prosimy o ponowne rozpoczęcie procesu zamówienia. W wypadku, w którym płatność została dokonana, należy skontaktować się z Dział Obsługi Klienta.

  • Jak mogę sprawdzić stan mojego zamówienia? »

    Status zamówienia można sprawdzić w dowolnej chwili w panelu zarządzania biletami, dostępnym po kliknięciu przycisku “Twoje zamówienie” widocznego w prawym górnym rogu strony internetowej. Dane dostępowe do panelu składają się z adresu e-mail na który dokonano rezerwacji oraz PIN’u wysłanego w pierwszym mailu.

  • Czy mogę odwołać zamówienie »

    Jeśli płatność nie została dokonana, zamówienie automatycznie zostaje odrzucone po upływie wyznaczonego czasu.

Faktura

Nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz na Kontakt@BiletProsze.pl

zamknij

LOGOWANIE

Aby sprawdzić stan swojego zamówienia, podaj numer telefonu lub email, na który dokonano rezerwacji oraz kod pin.